Bulto al peu
Hola, primer de tot no se on posar aquesta consulta ni si me la podreu contestar, però esque estic preocupada. Avui quan m'estava dutxant he notat com una boleta dura sota un dit del peu i m'he comensat a emparanoiar. He fet el que no s'ha de fer, buscar a google, per sort alla m'han sortit baries coses les quals no son greus. Però segueixo estant preocupada.
Li he dit a la meva mare que demani hora per el podoleg ( el que vaig sempre ), no se si ell em dira que es, però això mesta posant nerviosa. :(
No crec que em pugueu dir res sobre aixo pero necessitava diro, i merci per tot el que feu, ajudeu a molta gent :)
Laura Centellas

Bon dia guapa! Efectivament, nosaltres no som metgesses i per tant no et podem ajudar. El que sí que et podem dir és que és normal que et sentis preocupada, però segur que no serà res important. Evita buscar a Google i espera a tenir la visita amb el podòleg o el metge de capçalera, segur que t'aclariran què és. Has fet molt bé de comentar-ho a la teva mare i demanar hora al metge, intenta estar tranquil·la perquè en l'enorme majoria de vegades aquests "bultos" són petits quistes o boletes de greix sense cap mena d'importància. El metge t'ho aclarirà :)
Una abraçada!
La Laura Centellas