La gent passa de mi
Hola,
Tinc un problema i no sé si es perquè no sé captar l'atenció dels altres o perquè senzillament no els hi importa el que jo dic, però la gent no m'escolta, a vegades jo puc estar parlant en una conversa amb els meus amics i de cop algú em talla i parla d'alguna altra cosa i tothom l'escolta a ell i ni s'enrrecorden de que jo estava parlant. O a vegades senzillament no puc ni parlar perquè en una conversa a la que intento dir algo ja es tira algú altre a parlar i ni m'escolten. I això em passa des dels amics, fins amb els pares, i inclús parlant per wats!
Bno, gràcies per adelantat <3
Laura Centellas

Hola.
Això passa sempre, o només en algunes ocasions?
A vegades quan estem en un grup nombrós és difícil aconseguir que tothom ens escolti, o que no hi hagi converses paral·leles. En grup, a vegades també es donen situacions de discussions (que no baralles) en la que les persones van donant la seva opinió a mida que escolten a la dels altres.
Però si penses i sents que la teva situació no es cap de les anteriors, caldrà que comencis a posar límits a aquestes situacions. Cal que quan te n’adonis que ha passat, ho puguis dir. Dir-los que no t’agrada que et tallin, i poder fer veure als altres quan ho fan. Segurament ho fan sense adonar-se’n.
Una abraçada!
La Laura Centellas