Problemes varis
Tinc un diagnòstic de trastorn d'ansietat generalitzada, i al gener em vaig autolesionar (recaiguda i tampoc vull que em pugin la medicació o que els meus pares es preocupin ja que no ho saben)...
Abans d'ahir vaig tindre una crisi, i ara mateix m'és impossible anar la psicòleg perque estic estudiant fora i ara gairebé no té hores de visita quan vaig...
El meu problema son els estudis i que penso que m'estic pillant d'algú i a sobre tinc l'autoestima pel terra (sento que no sóc suficient i que no aconseguiré aprovar-ho tot)...
Si em podríeu orientar una mica...
Laura Centellas

Hola!
Una autoestima sana és aquella que em permet reconèixer els meus propis errors però no qüestiona la meva vàlua com a persona. Només pel fet d'existir ja som valuosos, i no ho podem oblidar.
Pel que fa als estudis, intenta marcar-te una rutina d’estudi, busca estones per estudiar i fer els deures cada dia i també intenta trobar moments per fer coses amb els amics. És important que t’organitzis i no et deixis portar per aquests pensaments.
D’altra banda, busca amics i amigues amb les que parlar d’això que et passa, no t’ho quedis per tu, compateix com et sents, fes coses que t’agradin amb ells..
L'ajuda professional et pot anar molt bé per gestionar les emocions, les lesions, les preocupacions i l’autoestima.  Potser seria important que busquis un psicòleg per la zona en la que estudies, o que busquis un altre professional que et pugui oferir més disponibilitat per quan tornis a casa els pares.
Una abraçada!
La Laura Centellas