Por i tristesa
Hola, primer de tot agrair el treball que feu.
Ja fa uns quants mesos que em va deixar un noi amb pèl qual jo estava molt enamorada, però ell no sentia el mateix (tot i que em deia coses que em feien tenir la sensació que si, per això em va agafar una mica per sorpresa). Ho vaig passar molt malament perquè va ser la primera persona per la qual vaig arribar a sentir tantes coses.
He sortit amb amigues, he ocupat el meu temps en la universitat i he fet coses que m'han fet distreure, i tornar a estar contenta.
Però ara fa poc no sé per què, si és a causa d'un cúmul de coses, de no tenir tant de temps per sortir amb amigues per la universitat, el cúmul de feina de la universitat que a vegades, em sento sola i em torno a recordar d'aquell noi. Em fa ràbia perquè penso que ja l'havia "oblidat", i a vegades no puc parar de plorar i no sé ni perquè i ja fa uns dies.
No parlo amb cap amiga d'això perquè em sento pesada.
Però m'és inevitable pensar que no tornaré a sentir res comparat amb el que sentia per aquell noi i em fa por. Em fa por perquè crec que no trobaré a cap persona que em torni a fer sentir i ha estar enamorada. Em fa por la soledat i pensar que mai trobaré aquella persona, tot i que sóc molt jove encara.
Jo m'estimo molt a mi mateixa, però a vegades m'és inevitable pensar que potser mai seré suficient, ja que aquell noi no va arribar a sentir coses com jo d'ell.
Molts petons i gràcies pel vostre treball!
Laura Centellas

Hola!
Moltíssimes gràcies per utilitzar el consultori, i per explicar-nos això que et preocupa.
Adonar-nos que una relació s’ha acabat pot ser dolorós. A més, també podem empitjorar el nostre estat amb pensaments d'aquest tipus que tens: "no trobaré a ningú".
Potser és el moment de mirar cap a dins, d’estar per tu, d’estimar-te, de cuidar-te, de voler estar amb tu. Perquè la millor manera per estar bé amb els altres i no dependre d’ells, és estimar-se a un mateix d’acord? Si has de plorar plora, si necessites treure la ràbia fes-ho, pinta, dibuixa, escriu, estripa... deixa que les teves emocions surtin.
I si veus que tu sol no pots sortir d’aquesta situació demana ajuda. Família, amics, professionals de la psicologia... No ets pesada, són les coses que et preocupen, i segur que t’entenen.
Una abraçada!
La Laura Centellas