Malucs i glutis.
Hola,
volia preguntar fins a quina edat creixen les "caderes ", els malucs. Tinc 16 anys i en tinc pocs mentres que altres amigues meves en tenen molt més. Em creixaran més? Em canviarà el cos? Perquè em vec un cos molt de nena. I també volia preguntar, com puc fer créixer els meus glutis? Perquè és un complexe molt gran que tinc i el qual m'hi capfico dia i nit.
Laura Centellas

Hola guapa!
No hi ha una edat estàndard en que creixin els malucs, depèn de la persona i la seva constitució genètica i metabolisme. Per aquest motiu s’explica la diferència entre diferents cossos. Pot ser que et creixin més, i tant. El cos canvia constantment, no és estable. Així que no et preocupis per això. Segurament si menges una mica més i tens un estil de visa saludable,  el teu cos es desenvoluparà aviat.
Per fer créixer els teus glutis, com et dic, a part de tenir una alimentació saludable i variada rica en nutrients, fes esport i en concret intenta alguns exercicis per treballar la zona dels glutis. No t’obsessionis per això, no hi ha res miraculós que d’un dia a l’altre et faci créixer els glutis.
Espero haver-te ajudat bonica, i sobretot t’animaria a que et deixessis de comparar amb les teves amigues perquè això et podria afectar molt negativament a la teva autoestima!!
La Laura Centellas