des dels 2-3 anys fins als 19 anys i potser més
Hola Adolescents.cat,
és una segona consulta😅😅.
Es tracte sobre un noi que fou el meu company a l'escola. I resulta que quan teniem 8 anys ell es va canviar d'escola. I no ens hem tornat a veure fins ara (tinc 19 anys). La cosa es que encara tinc un feeling jaja (això és impossible), doncs no 😔.
Sempre em preguntava com estaria pq fins hi tot tinc en una llibreta de quan tenia sis anys (ell m'agrada 😂). Bé, doncs, durant el Nadal de 2020 vaig tenir el "valor" de burcar-lo per Instagram, RESULTAT?? malhauradament el vaig trobar, si...🥰😥😥. I fins el 24 de març vaig decidir seguir-lo i enviar-li un missatge dient-li qui sóc. Em va respondre "bua quina pila d'anys"i " jo si jaja". Vaig posar-me molt contenta. Ens vam preguntar com estàvem i ja. Jo vaig intentar mantenir conversa,però em va deixar en VISTO 😎🤣😡.
D'altra banda, diria que té parella pels Stories d'Insta, i no sé, m'agradaria no haver-lo trobat no haver vist fotos d'ell, pq ara no hi ha res que no me'l pugui treure del cap.
Què faig?? 😅 sé q aquesta consulta és molt irreal i tonta però es q no sé què fer.
Merciii
Laura Centellas

Hola de nou!
Que maco és retrobar-se amb algú del passat. Nosaltres no podem decidir per tu què has de fer. Creiem que el primer que has de pensar és si realment vols deixar de parlar amb aquest noi i passar pàgina o si et ve de gust poder xerrar una mica més amb ell.
Si manera anar pensant cada vegada menys en ell.
Veuràs com de mica en mica et sentiràs millor. Optes per passar d’ell, caldrà que posis distància entre vosaltres; distància virtual, que consisteix en deixar de seguir-lo a les xarxes socials, de manera que ja no vegis més publicacions seves, i distància mental (una mica més difícil) que consisteix en posar el focus en tu i en les teves necessitats. Es tracta de centrar-te en tu. Quan et descobreixis pensant en ell, intenta moure l’atenció cap a tu, pensar en què tens ganes de fer? Què necessites?
Una abraçada!
La Laura Centellas