problemes en el sexe
bon dia.
Fa uns mesos vaig començar a tenir relacions sexuals amb el meu novio, però mai consegueix acabar (correr-se). Al principi pensavem que era per falta de temps ja que amb això del toque de queda i tal no en teniem gaire aixì que vam començar a quedar abans per tenir mes temps però segueix sense poder acabar. L'altre dia em va dir després de dues hores follant que si podia fer-se una paja per acabar. I aixì ho vam fer.
Estic preocupada perquè no se que puc fer, nose si el problema es meu o si es seu, tampoc se que puc fer per exitar-lo mes o si hem de cercar alguna altre postura...
Teniu algun consell, o podeu ajudar-me?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Pot ser que estiguin passant varies coses, però ninguna d'elles és culpa o responsabilitat teva, segur.
És possible que el que li estigui passant és que tingui ejaculació retardada, ja que ejacular sí que ejacula però arrel d'una estimulació molt concreta i específica.
L'altre cosa que també pot estar passant és que tingui algun tipus de grau de fimosi. Està operat? El gland queda completament descobert quan té una erecció? Només pot ejacular si es masturba d'una manera determinada? Si això està passant el més recomanable seria que ho pogués valorar un metge. Anar directament a l'andròleg o passar pel metge de capçalera i que faci una derivació si s'escau.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas