Sexualitat
Bon dia! Ultimament he estat parlant amb les meves amigues sobre el tema dels videos sexuals (XXX), no estic segura de si es normal que a mi no m'acabin d'agradar els que he vist, o si potser no he investigat suficient ( algunes vegades m'he arribat a plantejar si sóc asexual). En canvi, en pelicules que tenen una historia darrera entre dos personatges si que m'agraden aquestes escenes, i per experiencia personal se que els nois m'atrauen, tot i que encara no ho hagui arribat a fer. Potser necessito un context i una historia abans de sentir atracció entre dos persones desconegudes.
També hi ha un noi amb qui parlo fa bastant, però com viu lluny només ens hem vist una vegada en els últims mesos, em vaig sentir molt comode amb ell però a vegades em planetjo la por que em fa perdre-la, tot i que estic segura de que ell em respectaria i em guiaria.
Laura Centellas

Hola,
Hi ha persones que el porno dirigit per homes i dirigit a homes, no les excita. Hi ha pel·licules porno dirigides per dones on hi ha un context i una història que sovint fa que encaixi més amb segons quin públic.
D'altra banda, s'ha de tenir molt clar que el cinema porno va dirigit a públic major d'edat, ja que el seu objectiu NO és educar, és excitar l'espectador, i per aquest objectiu hem de saber què ens excita per tal de buscar el tipus de pel·licules que ens poden encaixar.
Pel que fa a la por de la primera relació sexual, potser t'animaríem a que quan donis el pas, la curiositat sigui l'ingredient base, que hi hagi nervis, neguit, inquietut, etc... és habitual, però la por no hauria de ser un element que estigués present en aquell moment ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas