Ejaculació femenina i masturbació
Hola, Tinc un problema i és que cada vegada que toco m'aturo quan em sento tensa, i després em sento incòmoda i frustrada. A més, em sento culpable.
Una altra cosa és que de vegades, després de diverses hores penso que he ejaculat, però no n'estic segura. I es que de cop o volta no he fet res y em noto humida i pens que es pis però no ho és i em trobo en plan si no he fet res...
Laura Centellas

Hola,
Pel que fa a la masturbació és genial que vulguis conèixer-te i saber com funciona el teu propi plaer. T'adjuntem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimulació d'una vulva: https://youtu.be/8
BOJWa8takY">
BOJWa8takY
I t'animem a que abans de jugar amb les mans, puguis observar-te, agafar un mirall i mirar els teus genitals, coneix-los, míra'ls, observa'ls... i després, toca si et ve de gust. Centra't en les sensacions que vagis sentint i ves buscant aquelles que et facin sentir coses agradables.
Pel que fa a l'ejaculació femenina, no sabem si quan et masturbes estàs introduint els dits dins la vagina estimulant la zona del punt G o si et masturbes estimulant l'exterior. Si estimules la zona del Punt G, és possible que sigui el que es coneix per ejaculació femenina, sinó és possible que aquest líquid sigui la mateixa lubricació natural de la vagina.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas