petit dubte
Tinc un petit dubte per saber si el que m'està passant, es tracte sobre un trastorn alimentari... per començar no em veig guaire agust amb el meu cos, cosa que llavors tinc la necessitat de voler aprimar encara que sigui de cames, ja que es una inseguretat que a lo millor tinc... Des de fa unes poques setmanes m'ha preocupat molt com em veig físicament i contínuament vui fer esport i vigilar quin menjar menjo i aquestes coses... Potser faig altres coses sense donar-me'n compte.
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Pel que ens expliques, no et sents a gust amb el teu cos i això et provoca que tinguis inseguretats. Abans de tot, dir-te que el pas que has fet, és molt valent, reconèixer que no estem bé i demanar ajuda! Estàs en l’adolescència, aquesta etapa és de molts canvis, entre ells els físics i els emocionals. En aquest moment deixem de tenir un cos de nena per tenir un d’adulta. El nostre cos canvia, i és normal que hi hagi coses que no ens agradin tant com d’altres. El consell que et donem és que acceptis aquests canvis. A tots ens agraden més unes coses que d’altres però les hem d’acceptar igual, ja que no podem fer res per canviar-les, el nostre cos és com és i tenim una constitució difícil de canviar. És cert que podem fer coses que millorar però mai des de l’obsessió. Pensa que potser no pots aconseguir el teu objectiu, ja que cada cos és un món i hi ha parts que no les podem canviar. I, no hi ha un exercici màgic que faci que de cop tinguem el cos que volem o que canviï només aquella part del nostre cos que desitgem canviar. Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets. Una abraçada!
La Laura Centellas