Afeitar-se
Bon dia, porto desde fa 2 anys afeitant-me d'amagades dels meus pares pel por al que em diguin. Ara ja gairebé és un constant perquè hi ha més vell, com els hi puc dir? Gràcies
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar! Ens expliques que ja fa un temps que et depiles, i que encara que  ho fas perquè vols, també et fa cosa que els pares et jutgin. No tinguis por de dir-ho als pares, és una cosa natural.  T’aconsello que sempre que prenguis una decisió et plantegis: PER A QUI ho fas? Què vols aconseguir? Al final és la teva decisió i a qui has d’agradar és a TU MATEIXA. El meu consell és que et depilis només si a tu et fa sentir més a gust amb el teu aspecte. És qüestió d’actitud, si tu et sents còmode sense depilar-te, als demés tampoc els importarà. Ara hi ha moltes maneres de poder mantenir-los a ratlla o fer-los  desaparèixer. Si vols oblidar-te dels pels, el que si que t’aconsello és que vagis a un dermatòleg perquè et digui quina és la opció que millor s’adapti a TU. Inclòs, ara hi ha noies que decideixen estar en harmonia  amb els seus pèls i lluir-los amb seguretat. El més important és que estiguis sana i et sentis a gust amb tu mateixa. Una abraçada!!
La Laura Centellas