No se que posar de títol
Hola!
No se com començar aquest consultori, suposo que és normal, porto uns mesos que no em sento gens bé, amb mi mateixa, l'institut i el batxillerat m'està deixant per el terra i em sento molt molt insuficient. Per posar-vos en context, des dels 6 anys que he patit bulling, verbal, físic i psicològic. De veritat les he passat molt putes, i he intentat acabar amb tot 5 cops. L'úlim cop que vaig intenar treure'm la vida va ser a l'octubre però vaig recapacitar i vaig deixar-ho, algo es algo no? Bé, no se com em podrieu ajudar, i dubto molt , molt dubto i dubto massa que aquesta carta/correu/consulta, us arribi, ja que se que teniu milers de notificacions diàries.
La meva mare em portarà a un metge, ja que la meva psicóloga de fa dos anys no em rep ni em contesta als missatges .
Algun consell? sobretot per motivar-me a fer la remuntada abans de la selectivitat, estic feta un lio i segons la meva millor amiga he començat amb hàbits tòxics per " estimar-me", no se si m'explico molt.
Moltes gràcies!!! :)
Laura Centellas

Hola
Ens arriben totes les consultes, però a vegades tardem una mica en contestar-les ja que en tenim forces.
T’agraïm que ens hagis fet aquesta consulta amb aquestes coses que et preocupen. Ens sap greu saber que has estat patint i que has intentat treure’t la vida en 5 ocasions.
Pel que fa a aquesta sensació d'inferioritat. Un dels mecanismes que utilitzen els assetjadors és fer creure a la persona que no és vàlida i que no en sap prou. Mica en mica aquests comentaris van entrant al nostre cervell i ens els fem "propis". El nostre cervell els repeteix i ens els creiem. És important que puguis detectar que aquests pensaments no són vàlids. Que no són reals. Detecta'ls i frena'ls. Aprendre a diferenciar quan un pensament és real i quan no, és un gran aprenentatge!!
És important que puguis anar amb una persona professional de la psicologia, si la teva psicòloga de referència no et rep ni et contesta als missatges, cal que busquis a algú altre, la teva mare ho ha fet molt bé. No deixeu que això s’allargui molt més en el temps.
No entenem ben bé a que et refereixes amb lo dels hàbits tòxics per estimar-te. Tot i així et recomanem que aprofitis les teves relacions, les persones que t’estimen i t’envolten i et puguis recolzar en elles. Tenir una bona xarxa marca la diferència. Tingues una bona comunicació, explica com et sents, i deixa’t ajudar i acompanyar.
Nosaltres seguim aquí! Pregunta'ns sempre que vulguis!
Una abraçada!
La Laura Centellas