M'utilitzen?
Holaa bona tarda, ultimament hem sento "utilitzada" de certa manera, hem vaig liar amb un noi, em va dir q volia repetir... però al cap de dos dies em diu q no vol res (d'aixo fara tres mesos) i fa poc vaig coneixer un noi i parlavem cada dia, fins que ens vam liar, desde aquell dia la conversa s'ha anat apagant... ja no se si pensar que nomes volen liar-se amb mi o.... Porto uns dies per culpa d'aixo molt angoixada. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Jo no puc saber si els nois t'estan utilitzant o no, però si tu tens aquesta sensació.... observa com es comporten i parla amb ells. Quines coses fan que et fan sentir bé? i quines coses fan que et fan patir? Intenta parlar-ho amb ells i saber si ha passat alguna cosa, si hi ha alguna cosa que no els ha agradat... la comunicació és la millor manera de saber què pensa l’altre.
Primer de tot, importantíssim. Pregunta't a tu mateixa si ell realment t'agrada. Si la teva resposta és que no, deixa'l, però si és que sí:
1.        Parla amb ell de com et sents, de les pors que tens. La por a que t’utilitzi, que no t’agrada que la conversa s’hagi apagat...
2.        Davant d'això ell haurà de respondre't i poden passar dues coses: que es confirmin les teves pors i no li agradis tant com a tu ell o que realment estigui per tu.
3.        Un cop ho sàpigues podràs prendre una decisió, si només et vol per liar-se amb tu, tu decideixes si val la pena i si realment vol estar amb tu, hauràs de començar a confiar en ell i entendre que potser no pot estar tan pendent de tu.
Una abraçada!
La Laura Centellas