el noto extrany
Noto que el meu novio esta raro.. abans quedavem molt pero ara no em diu tant de quedar i molts cops inclus no pot perque està a casa del seu pare, quan jo se que no es porten gairé bé pero bueno... nose tinc la sensació que menteix. Es cert que jo tinc bastants exàmens i coses ultimament pero es que ja directament ni ho proposa.
Com puc estar mes tranquila i no rallarme? Cal que li digui alguna cosa?
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per utilitzar el consultori.
Doncs sí, si tens algun dubte sobre la vostra relació el millor es que ho puguis parlar amb ell.
Parla-li de com et sents, exposa-li les teves pors i inseguretats. Si et diu que tot està igual i que no tens motius per desconfiar, caldrà que confiïs en ell, i si tot i les seves paraules tu encara no estàs del tot segura del que et diu, caldrà que valoris si vols seguir en una relació que et fa dubtar i no et fa estar segura, un dels punts claus d’una relació sana és la confiança.
Potser no vol molestar-te ja que sap que estàs d’exàmens... tot i això el millor es que en pugueu parlar i així surtis de dubtes.
Una abraçada!
La Laura Centellas