Li agrado a la meva millor amiga?
Resulta que fa uns mesos em vaig adonar que m'agrada la meva millor amiga. El problema és que jo no sé si li agrado i no sé com descobrir-ho. Ella i jo parlem tot el dia, ens divertim, ens expliquem tots els nostres problemes i tenim una confiança què mai no havia tingut amb ninguna persona. Per aquest motiu, necessito saber si ella sent el mateix que jo. Ajudaa!
Laura Centellas

Hola!
Per mala sort no hi ha cap forma de saber si algú està interessat en nosaltres... bé, de fet només n'hi ha una: preguntant-li!
Si sents que ara és el moment de dir-li el que sents, endavant! Sigues clara amb el missatge i, si ho vols, demana-li què sent ella.
Si l'estil directe no va amb tu, també ho pots fer de manera més subtil, dient-li que t'agrada una persona, que no saps què sent per tu, com li agradaria a ella que li diguessin una cosa així, si ella sent alguna cosa per algú... potser també veuràs si et segueix el joc ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas