PROBLEMA MOOOOOOLT GREU
Hola!
Tinc un problema de vetitat i necesiito la vostra ajuda.
Fa uns mesos que ( se que ho vam fer malament ) vaig quedar amb un grup de nois (eren 6 més o menys però no m' enrecordo del tot perquè estava molt borratxa) el problema és que jo vaig anar a la cita amb la intenció de mantenir relacións sexuales amb els 6 però no sabia si ells voldríen. Sí que van voler i vam estar fent-ho.
Ara fa molt que no em venia la regla i em vaig fer un test d' embaràs i vaig donar positiu.
Que faig? A qui he de demanar la responsabilitat d' aquesta criatura? Puc abortar-lo? Hauría de tenir-lo?
Estic molt perduda, si m' ajudessiu us ho agrairia molt
Laura Centellas

Hola,
El primer que hauries de fer és anar al Centre d'Atenció Primària i demanar hora amb la llevadora i que t'informi de totes les opcions i possibilitats que tens. També, en algun moment estaria bé que poguessis comptar amb algú del teu entorn familiar per a donar-te suport, la teva mare, pare, germà, germana,...
Després potser també hauries de parlar amb ells però l'única manera de saber qui és el pare seri fent una prova de paternitat al bebè en el cas que naixés.
Et recomanem que no perdis el temps i que demanis hora amb la llevadora el més aviat possible. Ja que segons la decisió que vulguis prendre els dies o setmanes de gestació no ho permetrien.
Una abraçada i seguim en contacte, prenguis la decisió que prenguis pots comptar amb nosaltres.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas