Dubtes.
Holaa és la primera vegada que us escric i tinc curiosidat per saber la resposta d'aquestes
preguntes tinc 4 preguntes
1 que és la lluvia dorada?
2 passa alguna cosa si no et depiles?
3 les noies tenen errecions? i finalment
4 Que puc pensar quant em masturbo?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns! Per tal de no deixar-nos ninguna de les preguntes sense contestar, les copiem i les anem resolent:
1. Què és la lluvia dorada?
És una pràctica sexual que consisteix en orinar sobre de l'altre persona amb consentiment previ i obtenint plaer per ambdues parts.
2. Passa alguna cosa si no et depiles?
No passa absolutament res. La depilació és una construcció social, i l'únic objectiu és estètic.
3. Les noies tenen ereccions?
A la vagina hi ha una estructura anomenada "clítoris", que quan hi ha excitació s'erecta.
4. Què puc pensar quan em masturbo?
En general els pensaments que acompañen una masturbació solen ser pensaments eròtics, fantasies, o focalitzar-se en les pròpies sensacions.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas