Dubtes amb l'himen
Hola, sempre he tingut curiositat per si l'himen es trenca, si fa mal o sangra, he vist que als videos porno no els hi pasa res, pero estic molt espantada i necesito ajuda.
Laura Centellas

Hola,
El porno no és un documental, és ficció i l'únic objectiu del prono és excitar l'expectador/a. Per tant, la ifnormació que treguis d'aquesta font no és realista.
D'hímens n'hi ha de molts tipus i cada vivència serà diferent una d'una altre.
Hi ha hímens més rígids, més elàstics, més o menys porosos, menys, etc... hi ha dones que senten dolor quan es fractura i n'hi ha que no noten res, n'hi ha que sagnen una mica i d'altres gens.
T'animem a observar-te, mira't amb un mirall i coneix el teu propi cos, observa la vulva, la vagina, l'entrada, mira si detectes l'himen (si en tens), ...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas