no em sento desitjada
Hola, la meva novia i jo normalment teníem relacions quan quedàvem. Des de fa mesos diu que no té ganes per tot lo que té que esta malament, però estava moolt pitjor al estiu, depressiva inclús, i teníem relacions (i no era jo qui li proposava). Ara és com que ja no vol, a sobre ens veiem poc i ni en proposa quan quedem. No em sento desitjada i la meva libido baixa, ja no tinc ni ganes de tocar-me. Jo crec que el problema el té amb mi ja que si que fa bromes bastant sexuals i inclús a vegada li ve de gust veure porno i no entenc perquè no vol fer-ho amb mi... A sobre està raríssima en tot i jo crec que ja no m'estima però no m'ho diu ja que per temes externs estic malament. Tinc l'autoestima pel terra. Que puc fer??
Laura Centellas

Hola,
Ho has parlat amb ella? És important que totes dues trobeu un espai per comunicar-vos i explicar-vos com esteu i com us sentiu. Ens dóna la sensació que totes dues esteu passant per un moment complicat a nivell individual i això pot afectar a la parella i a l'esfera de la sexualitat.
A vegades pensem que la baixada del desig sexual és per "culpa" nostra i sovint són altres factors els que estan afectant aquest àmbit. Per tant, per tal de no fer-te mal a tu mateixa traient conclusions que potser no són encertades, et recomanem molt que en parleu, amb calma, que sigueu empàtiques i valoreu què pot estar passant. Potser ara mateix necessiteu potenciar més la intimitat i no tant la sexualitat, si a més teniu poc temps per estar juntes.
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas