SOS
Hola! Van diagnosticar-me amb anorèxia fa dos anys, vaig perdre pes dràsticament i vaig estar a punt d'acabar ingressada; des d'aleshores he estat anant a teràpia psicològica i fins abans del confinament tot semblava anar bé... ara he retrocedit deu caselles per culpa de l'ansietat que m'ha generat l'aïllament social i la pressió dels estudis: crec que ara tinc bulímia, perquè a vegades menjo en molta quantitat i després em sento fatal i necessito compensar-ho fent més exercici, dejunant durant dies seguits o en el pitjor dels casos, vomitant. Cada vegada que em passa això em sento pitjor... necessito feedback d'algun tipus, em sento sola i incompresa :'(
Laura Centellas

(: Hola!!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Pel que comentes deus estar patint moltíssim, sobretot si et sents sola i incompresa.
Per tractar un TCA, el més adient és fer un tractament especialitzat i no sé si la teràpia psicològica que estàs fent, t’ajuden a tractar el TCA o altres coses. Nosaltres sempre recomanem anar a una unitat de TCA especialitzada, ja sigui en un recurs públic o privat.
L’angoixa i el patiment que deus estar tenint és molt alt i sumat al confinament, això segur que et va afectat encara més negativament el teu estat de salut mental.
Per això és molt important que puguis demanar ajuda a les amigues, pares o a la pròpia psicòloga per a que et puguin saber acompanyar bé i per a que rebis l’ajuda que necessites. Quan abans facis aquest pas millor (:
Estem segures que podràs fer-ho ja que no pots passar per això tu sola i no ens podem quedar sense fer res perquè l’angoixa pot anar creixent si no s’atura tot aquest bucle.
També és important que treballis i reforcis la teva autoestima (suposo que amb la psicòloga ho esteu treballant).
Esperem haver-te ajudat guapa! ÀNIMS!
La Laura Centellas