El meu pare senva de pxtxs
Hola! Tinc un dubte
Laltra dia vaig agafarli lordinador al meu pare i quan vaig entrar al meu correu sense volguer estava en el seu. Vaig veure que havia estat enviant missatges a una web d events amb prostitutes. Vaig cercar el web i es trobava a prop don vivim, per tant probablement anava a veureles. Aixo no es tot, mesos enrrere, lhavia vist mirant pornografia a casa pels matins abans de treballar, per les tardes i inclos quan men anava 5 mins a lhabitacio (una especie dadiccio) pero no es masturbava, nomes la mirava.
Ja no veig de la mateixa forma al meu pare, i no se si dirli que se que senva de putes, pk esta amb la meva mara i em sembla una falta d respecte. A mes, que em fa fastic. I si el meu pare agafa una ets i se lencomana a la meva mare, no li perdonaria.
No em puc creue el que ha fet, necessito consell. Parlo amb ell?
Laura Centellas

Hola!
Moltes vegades podem descobrir coses dels pares que ens sorprenen, que no ens esprem i/o no ens agraden, però això no vol dir que sigui negatiu.
La pornografia en si, no ha de ser res dolent, o que no s'hagi de fer, però sempre que tinguem clar que no és la sexualitat real.
Pel que fa a parlar-ne amb el teu pare o dir-li a la teva mare és important que tinguis en compte que es tracta d’un acte que pertany a l’àmbit íntim del teu pare, per tan cal que valoris les conseqüències que podria tenir abans de prendre una decisió. I si resulta que la teva mare ja ho sap i això forma part de la seva vida sexual?
Per un altre banda, si això et genera un malestar excessiu o et provoca preocupació, parla-ho amb el teu pare i digues-li això que et preocupa.
Una abraçada!
La Laura Centellas