VULL BAIXAR DE PES
Hola, bon dia!
No estic gens a gust amb el meu cos, m'agradaría perdre pes, estaré en uns 85-90kg però m'agradaria baixar fins els 75-80kg. Per tenir 17 anys em veig massa gran i em molaria cambiar.
No he deixat de menjar res, ni tampoc em provoco vòmits. Només que vull cambiar per veure'm millor.
Em podeu donar algún consell/tip? (Si voleu deixeu la consulta oberta perque així altre gent que li hagi pasat el mateix pogui ajudar-me!)
Moltes gràcies guapes!
Laura Centellas

HOLA! (:
Si és per un tema de salut, no hi ha cap inconvenient en que demanis ajuda a un professional de salut per a que t’acompanyi en aquest procés de perdre pes amb unes pautes i t’ajudi a construir uns hàbits saludables. Ara bé, només en el cas que tinguis sobrepès. Si és per una qüestió estètica, és delicat començar a canviar hàbits per tu mateixa, perquè et pot obsessionar la idea d’anar seguint perdent pes i controlant el que menges. Per això és important rebre l’acompanyament d’un professional que et pugui guiar i orientar.
També t’animem a cuidar i reforçar la teva autoestima per acceptar-te tal com ets i no en base al teu pes ni la teva imatge. És important que entenguis que és fonamental cuidar-te i respectar-te a tu mateixa i un pes no hauria de suposar la teva felicitat. Ara que estàs a temps, intenta seguir el que et comentem. Per tal de construir una bona autoestima, deixa de comparar-te amb els altres, no t’obsessionis amb les xarxes socials, accepta els teus defectes i potencia les teves qualitats, etc.
Esperem haver-te ajudat i una forta abraçada!
La Laura Centellas