CANVI D'AIRES
Hey!
Estic moooooolt agobiat, d'avegades penso en enviar tot a la merda. El meu grup d'amics es molt tòxic, no se que fer, el problema es que quan estem tots junts la toxicitat predomina en aquell moemnt, però quan estic amb 4 o 5 s'esta super chill, el grup sencer serán com 25 persones sense exagerar. N'estic fart i vull conèixer nova gent, però no vull allunyar-me dels meus amics, no se com combinar-ho perq no magrada estar amb tots, però a la vegada si, es molt raro.
Pls Help!
Laura Centellas

Hola!!
El que et passa és completament natural, un grup amb 25 persones és difícil de gestionar. El que pots fer, és cada vegada que diguin de quedar, sentir què vols fer tu. Si et ve de gust quedar amb tot el grup, o si prefereixes fer-ho amb uns poquets. Si vols que siguin uns quants, els pots proposar si volen quedar nomes ells. Si et diuen que no hauràs d’acceptar-ho, i valorar si prefereixes buscar un altre gupet d’amistats o si vas amb tot el grup.
Hi ha moments i dies per tot. Hi haurà dies que et vindrà de gust quedar amb tot el grup, però hi haurà d’altres que preferiràs quedar amb uns pocs.
També pots aprofitar per conèixer gent a altres llocs, al barri, a alguna extraescolar, a través d’algun joc, a traves de l’espai jove del barri... intenta obrir-te a noves amistats i si aquests amb els que vas no t’acaben de fer el pes, pots prendre una decisió, no creus?
Una abraçada
La Laura Centellas