Problemes alimentaris
Hola últimament he perdut la gana, menjo pero cada vegada tinc menys gana i em ve menys de gust menjar. Per cas contrari, cada vegada vull fer mes esport i tenir mes bona forma física.
En quant a les relacions amb els demés, ningú sap q em passa això i ultimament estoc trista i magrada cada cop menys sortir.
No se a que es deu aixo ni si em passara, pero nose no estic be i em fa por q vagi a mes.
Laura Centellas

Hola!!
Per tot el que comentes, presentes algunes senyals que ens preocupen bastant i creiem que hauries de demanar ajuda per tal d’aturar-ho el més aviat possible. T’animem a que ho puguis compartir amb una persona de confiança que et pugui ajudar (una amiga, germans, pares, un profe....). Però sobretot no et guardis a dins aquest patiment. Tu sola no pots passar per això i t’animem a fer el primer pas de compartir el que et passa als teus pares per a que t’ajudin. Si això segueix així, el teu estat de salut pot empitjorar molt i pot ser més difícil sortir d’aquesta espiral de preocupació. També t’animem a que reforcis la teva autoestima i et valoris i et cuidis. Accepta’t tal com ets i no en funció d’un pes o un físic.
Molts ànims bonica, estem segures que podràs fer aquest pas.
Una forta abraçada (:
La Laura Centellas