em sento tonta
la meva exparella de 4 mesos sempre em prometia que si algun dia perdia la virginitat amb ell no em deixaria(tot mentida), despres dels 3 mesos la vaig perdre amb ell i al mes següent em deixo amb la unica explicacio que portava dues setmanes molt atabalat sense sentir el mateix,jo super d'enamorada de ell. estic amb ansietat, sense menjar i sense sortir de casa ... ns q fer perquè perque aquest dolor pari.
Laura Centellas

Hola bonica!
Pel que expliques, la teva ex-parella ha preferit fer un pas enrere i deixar la relació, així que hauràs d'acceptar la seva decisió i començar a fer el dol (per molt dolorós que sigui)...
Quan estimem a una persona a vegades prometem coses que desprès no podem complir, i això és el que li ha passat a ell.
És normal que tinguis ansietat, que et costi sortir de casa, que no mengis gaire... estàs vivint un procés de dol.
Necessites un temps per poder expressar tot aquest malestar i aquest dolor: escriu, pinta, dibuixa, escolta música, plora.... enfada't, estripa papers... deixa que surti tot.
Mica en mica veuràs com va baixant la intensitat del dolor i podràs concentrar-te en tu mateixa i en fer les coses que t'agraden i et donen plaer.
Procura també deixar-te envoltar per les persones que t'estimen. Deixa que els teus amics i la teva família estiguin al teu costat.
Tot va al seu ritme.... i veuràs que d'aquí un temps et sentiràs millor.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis i intentarem ajudar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas