el trobo massa a faltar
hola bona tarda hos escric per desfogar-me i per si em podríeu donar me un consell
l'ho que passa es k jo m'havia enamorat d'un noi, mes gran que jo, des del meu punt de vista pensava que li agradava perque veia diferents comportaments, pero mai de mala manera , jo ho veia com algu a qui admirar ell era educat, noble i molt guapo pero no era per el seu aspecte o la seva forma fisica per a mi era una cosa de + es k era ell la seva personalitat ell em trensmetia una pau , ben estar em sentia be.
jo de avans no estava molt be perque era una mica depresiva pero les setmanes que vaig esta amb ell eren les uniques que no hi pensava .
i ara que va marxar sento com un "vacio" a dins meu i el trobo molt a faltar faria qualsevol cosa per estar amb ell per escoltar la seva veu pero es k no erem res pero el podia veure i parlar amb ell i per mi era suficient , penso joder mai m'habia passat aixo esk no hia dia que no el pensi amb ell i sempre tinc el constant pensament de enviar-li un missatge però no soc capaç
es k ns so podre aguantar mes
moltes gracies
Laura Centellas

Hola!
Què és el que fa que no li escriguis? Si en tens ganes, que et frena?
D’altra banda, si et vols treure a aquesta persona del cap caldrà que posis distància entre vosaltres, entenc que la distància física ja hi és, doncs ara quedarà psoar distància virtual, és a dir, que deixis de seguir-lo a les xarxes socials, de buscar-lo... i també distància mental (aquesta és la més difícil en el teu cas, ja que estas constantment pensant en ell) és tracta de que quan et descobreixis pensant en ell, intenta moure l’atenció cap a tu, pensar en què tens ganes de fer? Què necessites? I de mica en mica anar traient el focus d’ell per posar-lo en tu.
No serà fàcil, però ho pots aconseguir
Una abraçada!
La Laura Centellas