Soc una mala persona:(
Holaa,
De petita tenia molt clar com volia ser, però ara tinc la sensació que soc molt pala persona.
Ara sóc de les "popus" de linsti, i aixo em fa sentir molt bé la veritat però no puc avitar penssar que avegades faig coses de molt mala persona, per ecsemple tinc una amiga del grup que fem video trucades i ens posem a criticar, i un dia vam tenir la idea de fer una llista dels més cutres de la classe per veure qui guanyava, no els i voliem ensenyar però ns... amés atra que s'acosten les colonies una nena a viingut al nostre grup i s'ha aguntat una mica per la patilla, i aquesta nena esta molt malament amocionalment o aixó es el que em diu perque avegades s'inventa coses per quedar amb mi, doncs el cas es que els grups de les colonies per dormir a els vungalops an de ser de 3 i al grup contan aquesta nena sóm 5 per tan ens hem de partir peró tinc la sensació q haure d'anar amb ella si o si perque sempre senganxa a mi pero si li dic potser estara pitjor i ja em sento prou malament... perque avegades vull que marxi del grup i faria el que fos, però avegades ns no vull que agafi algo per culpa meva em sentiria fatal.
Fa dies que com q tinc una amiga q li encanta criticar, si al gum dia no vinc o no hi sóc tinc por de q hem critiquen i tinc por quan m'imagiiono le comberces que tene quan em critique.
Graciies!
Laura Centellas

Hola!
Doncs segurament hi ha alguns aspectes de tu que pots millorar!
Què vol dir ser bona persona per tu?
Pel que m'expliques sembla que vol dir acceptar a tothom i no criticar a ningú. Evitar fer mal a les altres persones. Si és així, intenta actuar d'aquesta manera, et sentiràs molt millor amb tu mateixa.
Pels grups de les colònies, si sou 5 i hi ha aquesta nena, perquè no feu un grup de 3 on hi siguis tu, aquesta nena i una altra? Pot ser una combinació que et faci sentir bé.
Finalment, pel que fa a la por a les crítiques, intenta analitzar si és una por real (és possible que ho facin?) o bé és una por teva exagerada. Si és una por real, hauràs de valorar si et convé seguir amb aquestes amistats, si és una por exagerada, hauràs d'intentar d'eliminar-la.
En resum, analitza aquest sentiment de mala persona i analitza les teves accions per si podries canviar alguna cosa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas