:(
Hola, primer, gràcies per tot el que feu.
voldria explicar que des de fa un temps, una de les meves amigues des de fa moolt temps, ja no m'explica res, jo li dic com està i tal i em contesta d'una manera molt seca, tipo: bé. I ens quedem en silenci. I després, quan ve l'altra amiga q estàvem esperant, li comença a explicar tot de coses que li van passar ahir, o aixins..
o amb el meu "grup d'amigues", veig que queden i fan un munt de stories, o comencen a parlar del que es posaràn quan tornin a quedar... Això em fa sentir desplaçada, i trista.
i es q, osti, que he fet pq em tractin així?
Aquesta setmana he tingut l'autoestima pels terres, i també, cada any que canvio de classe en l'insti (ens barrejen cada 1-2 anys), doncs tinc com un grupet nou, però al tornar a canviar ni em parlen. És a dir, sempre he sigut amiga però no m'han trobat a faltar. Pel que crec.
però es que... I just wanna be somebody to someone
P.D. Sóc una mica tímida i em costa obrir-me a gent nova
Laura Centellas

Hola!
Aquí hi ha dues possibilitats. Potser la teva amiga vol esperar que hi sigueu totes per explicar-vos la seva història i així no haver de repetir-se. O bé prefereix explicar-li a l'altra amiga.
El sentiment de sentir-se desplaçada és dolorós i fa que ens arrosseguem per "mantenir" la relació, de manera que acceptem comportaments desagradables només per sentir que tenim amistats. I això no és una amistat real.
Ens dius que ets una mica tímida, però reconeixes que cada any ets capaç de fer un nou grup d'amistat!! i això és fantàstic!!
Nosaltres et diríem que intentis separar-te una mica d'aquestes amistats i buscar més enllà. Quines altres persones a la classe hi ha que puguin ser interessants? Quines persones sents que son amables i agradables? Busca aquest entorn, et sentiràs millor!
No cal canviar de cop d'amistat però sí envoltar-te de gent que et faci sentir bé. Així que si vols, ves combinant estones amb gent nova i estones amb les altres. D'aquesta manera podràs comprovar amb qui et sents més còmode ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas