EM SENTO GORDA DE FET HO ESTIC
em deprimixo perque cuan vaig pel carrer amb les meues amiges que son mes guapes i mes primes les miren a aelles de fet ami els nostres 'amics' m'han dit alguna vegada que soc la mes gorda o tambe em comparen amb gent mes pleneta i pos la veritat senta mal, tambe tinc la sensacio de que ningu es possa al meu lloc i ja estic FARTA!!!! CONSELLS PERFAVOR
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot gràcies per confiar en nosaltres i comentar-nos la teva preocupació!
El primer pas que t’animem a fer per tenir una bona autoestima i acceptar-te tal com ets és deixar-te de comparar amb les teves amigues i deixar de preocupar-te pel que et diuen els altres. La gent té molt poca empatia i  no es posa en el lloc dels altres i en com els hi poden afectar aquestes crítiques. Segurament si et diuen això és perquè ells mateixos no tenen bona autoestima i necessiten criticar als altres per sentir-se millor amb ells mateixos. No els hi facis cas, tu fes la teva vida. Però és important que t’acceptis, et respectis i et cuidis. Ser grassa o no ser grassa, a no ser que perjudiqui la teva salut, no és algo del que avergonyir-se. Has d’estimar i respectar el teu cos, tal com és. Per a tenir una bona autoestima també és important tenir un estil de vida saludable, amb una alimentació sana i equilibrada (sense prohibir-te cap aliment, tot amb equilibri) i realitzar activitat física diària per moure el teu cos per salut, no per perdre pes. Si realment el teu pes et preocupa i creus que necessites baixar de pes, aleshores és important que demanis ajuda als teus pares i que et faci una valoració el teu metge de referència i et digui què és el que necessites. Però en cap cas facis tu sola una dieta perquè podria ser perjudicial per la teva salut i et podries arribar a obsessionar molt.
Esperem haver-te ajudat i molts ànims bonica.
Una abraçada!
La Laura Centellas