manipulació
Hola, ja fa temps ho creia i ara també llegint un article que vau penjar sobre manipulació emocional (https://www.adolescents.cat/noticia/48203/caracteristiques-manipulador-emocional-alerta) penso que la meva parella m'està fent manipulació emocional... Fa drames, es frustra, és insegur però no m'ho amaga, de primeres te llenguatge agressiu però al poc es disculpa. Apart de tenir aquests trets pot ser qu em manipuli i no estic segura i no sé que fer... no vull deixar-lo així com si res però es cert que de grans intueixo que tindrem problemes de convivència sent tant diferents de personalitat.
Laura Centellas

Hola!
Doncs si ja intueixes que no estareu gaire bé... Potser hauràs de prendre una decisió. Una relació de parella ha de ser un espai fàcil, còmode i segur. On les dues persones puguin ser elles mateixes i es respectin. Pel que dius sembla que no és el teu cas.... així que parla amb les teves amigues, busca el suport necessari i quan estiguis preparada comença a donar el pas.
No és feina teva "ajudar-lo" a ser millor. Ho ha de ser per ell mateix. No et posis aquesta responsabilitat a sobre i no deixis que te la posi ell, d'acord? Cadascú és responsable de les seves pròpies accions.
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí!!
La Laura Centellas