Timidesa
Hola, primer agrairvus la feina que feu i ajudae als demes.
Be doncs escric perquè nose que fer nose que pensar ya de tothom. Vaig a 4t de la eso i nomes mhe liat un cop, pero va ser molt desastre y ara amb aixo doncs mes por li tinc encara a liarme.
Llavors molts nois preguntan i quants cops thas liat. Clar doncs es com si no ho hagues fet mai. I em fa com vergonya diro ja que la majoria de la gent de la meva edat doncs ja shan liat molts cops tenen experiencia...
Y doncs no se, jo els hi dic la veritat que amb 1 persona, pero vamos que no el considero lio tampoc.
Per tant sempre que dic aixo, sempre em deixen de parlar es a dir es com que nomes volen aixo.
No se perque li donen tanta importancia a aixo...
Perque jo no ha sigut perquè no hagi vulgut sino perque soc molt tímida. Y em costa fer els primers passos.
Llavors nose no els entenc.
Laura Centellas

Hola,
No t'has de sentir malament per haver tingut les experiències que has tingut. Moltes persones de la teva edat estan en la mateixa situació i no passa absolutament res, de veritat. Arribarà el moment en que coneixeràs a algú amb qui tindràs ganes d'anar més enllà i liar-te, i aquí és igual l'experiència que tinguis, sinó que ho facis quan vulguis, sense pressions, amb qui tu vulguis i on vulguis.
Sovint a l'adolescència es dóna importància a fer les coses ràpidament, a ser les primeres o de les primeres a fer quelcom i no quedar-nos a la cua, però no hem de tenir pressa, cada persona és com és i ens hem de respectar i valorar així. Si hi ha persones que et deixen de parlar quan saben que la teva experiència és aquesta, doncs val més luny que a prop, perquè segurament tu tampoc voldràs tenir alguna cosa amb algú que et tracti així, no?
Estigues tranquil·la, gaudeix i passa-t'ho bé! Arribarà el teu moment i aniràs sumant experiències a la teva vida!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas