cabell
Tinc dermatitis seborreica i ja no sé que mes fer, estic utilitzant xampú especial que em va donar la dermatòloga i tot i segueixo tenint crostes i picor al cuir cabellut.. a sobre per culpa d'aquest problema tinc caiguda de cabell , està gras i sembla que no em dutxi mai quan només amb 1 dia ja se'm embruta. No em veig bé per culpa del cabell i a sobre a part de tenirlo gras el tinc supersec de les puntes tot i aplicant mascarilles, i em queda ni rissat ni llis, molt extrany i encrespat.
Que puc fer per veure'm be?? Gràcies
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Vas  fer mot bé en el seu moment de consultar a la dermatòloga, els professionals són els que ens poden recomanar millor, pel que t'aconsellem que tornis a fer-ho explicant-li com sents el teu cabell, perquè potser pot recomanar-te un altre. Les nostres emocions també afecten la manera com ens mirem. És normal que si t'està angoixant com tens el cabell, no et sentis cómode amb ell.Tots tenim aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes, siguem com siguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets! Pots començar pensant en quins són els teus valors, ja que moltes vegades els que ens jutgem som nosaltres mateixos. També et pot ajudar pensar en el perquè estàs utlitzant aquest producte, segons la teva dermatòloga és el necessites pel teu tipus de pell! Ho estàs fent per salut! Comenta-li a veure si pot haver un altre xampú que et vagi bé i no et provoqui això. Una abraçada
La Laura Centellas