Ajuda
Hola. Porto fent l'amor des dels 15 anys i cada cop m'agrada menys fer-ho fins i tot ja no em masturbu potser 10 vegades al any que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Tandebó tinguéssim una fòrmula màgica que donar-te per a poder resoldre el que et passa.
Poden passar moltes coses, que estiguis passant per una mala època personal, que sentis pèrdua de desig sexual, que no connectis amb ningú com per voler compartir sexualitat,... i mil i una coses més que poden afectar a la nostra sexualitat.
T'animem a no forçar-te, si ara no sents que vulguis masturbar-te, no ho facis. No passa res ;) Si sents que no estàs bé, que anímicament estàs decaiguda, que sents ansietat o estrès, etc. Aleshores t'animem a consultar amb una especialista en psicologia i sexualitat.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas