Esport-imatge
Hola, volia fer-vos una pregunta. Faig natació desde bastant temps i no se si aquest esport influeix en el fet que no tingui curves ( no tinc cintura) . Pq practico bastant els abdominals laterals i ombros. Si la deixo se'm corretgirà això?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot, gràcies per consultar i explicar-nos el que et preocupa. Fer esport és molt saludable tant físicament com mentalment, ens ajuda a alliberar tensions, treure energia, etc.En funció de l'esport que es practica es tonifiquen més uns músculs o uns altres, podria ser que amb la natació es musculin més els abdominals laterals, com ens dius, i es marqui menys la cintura. Pensa que la natació és un esport que t'agrada, el practiques des de fa molts anys! No el vulguis deixar pel teu cos! Aquest esport et dona felicitat, tenir uns músucls més musculats o uns altres no et donarà la felicitat de practicar el que t'agrada! Una abraçada!
La Laura Centellas