Depilació
Hola què tal? Gràcies per tot.
Us volia comentar que em depilo de tant en tant i (no ho faig per ningú, és higiene, el meu nòvio no li importa) Dons per la depilació de la zona púbica no ho he fet mai, tot i així en tinc ganes per a veure què. El problema es que tinc por que es contiunuin veien els pèls (com per dins) ja que en tinc bastant. També us volia dir, com seria millor que m'ho fes?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa! Ens expliques que el pel de la zona púbica t'incomoda i vols depilar-te'l. Els pels ens acompanyen tots la vida, i de fet, tenen una funció en el nostre cos, perquè sinó no hi serien. Potser no ho sembla, però el borrissol que ens cobreix la pell ens protegeix del fred, i també de la calor. I, en les zones més íntimes, ens protegeixen de les infeccions. Pots anar a alguns centres estètics especialitzats que et puguin informar i resoldre tots els dubtes que tens sobre la depilació. I, així, poder prendre una bona decisió. Pensa que hi ha moltes maneres de dissimular o desfer-se del pèl. I, és important, que sàpigues quina és la més saludable per a tu. És motl important això que dius, que ho fas per tu! Una abraçada
La Laura Centellas