asexual?
Mai he tingut ejaculació mantenint sexe, i mai acabo de sentir plaer, ni quan em fan dits, ni quan follo, EM FA POR TENIR ALGUNA MENA DE PROBLEMA.
El màxim que he arribat a sentir és com un "repelús" mentres em feien sexe oral.
Laura Centellas

Hola,
Que no estiguis sentint plaer o que no hagis ejaculat mai, no significa que siguis asexual, són coses diferents.
Moltes vegades no sentim plaer perquè existeix força desconeixement pel que fa a la nostra sexualitat, el nostre cos i el seu funcionament. Una manera de millorar això que ens comentes i descobrir la teva sexualitat és a través de la masturbació. L'autoconeixement ens permet esbrinar què ens agrada, com ens agrada, traçar el nostre mapa erogen, etc. Per tant, la nostra recomanació aniria en aquesta línia, descobrir-te per poder guiar i explicar a l'altra persona què t'agrada, com t'agrada l'estimulació, etc.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas