confusió
Hola!! primer de tot, moltíssimes gràcies per la feina que feu :))
abans de començar res us poso en situació: és un "problema" amorós. He decitit posar pseudònims xq així se'm farà més fàcil explicar-ho. El noi (el meu crush) li diré will i a la noia, li diré max (i sí, son noms d'stranger things) i jo, pos parlaré en primera persona.
començo:
tinc un crush en en will. és la primera vegada que m'he enamorat d'algú, mai abans havia sentit aquesta sensació. les meves amigues i la gent de la classe diu que jo tb li agrado i no diré que no, a vegades fa cada cosa que penses q està pilladissim de mi.
total, porto uns dies una mica confusa. cada vegada es fa més amb la max i us juro jo que quasi que semblen novios i mira q ella té un novio a fora linstitut. pos coqueteijen força, lo mateix q feiem en will i jo al principi de trimestre.
a vegades tinc la sensació q mignora una mica (potser son paranoies meves, xo no crec). avui ja he quedat més confusa que mai. estavem a educació fisica i pos ells nose, sestaven abraçant, ella sha assegut sobre dell... he après q pq un noi i una noia es relacionin no vol dir res i que no puc estar gelosa x això, és totalment normal, ell pot (obviament) tenir amigues i jo amics.
pos ultimament entre ells hi ha força contacte físic. entre en will i jo hi ha una connexió més diferent i parlem x whats cada dia i nose, és molt diferent a lamistat q tenen ells dos.
ara ve el kit de la qüestió: ells han estat pos com he dit, tota lhora d'EF aixi molt pegaditos, xo quan ell estava amb ella no somreia ni la mirava directament als ulls, cosa q a mi em fa sempre. així que de tant en tant creuavem miradetes... i quan la max no hi era pos el contacte visual era més directe i només quan em mirava a mi somreia, i si algú feia una broma i ens posavem tots a riure ens miravem nosaltres dos. fa com una setmana em va "confessar" q pensa sovint amb mi, tot i q nose si ho va dir de broma (ho dubto molt).
doncs ara estic SUPER confusa xq no entenc què fa. si vol a la max, que vagi amb ella, i si em vol a mi, pos q vingui amb mi, xo no entenc això d'ara tu ara ella. tinc una amiga q diu q ho fa x posarme gelosa, xo jo no vull continuar així, més aviat, no puc.
a més, aquest cap de setmana va anar de festa, i m'enviava fotos i videos, és a dir, q estava amb els seus amics xo em parlava a mi, i quan va sonar una canço doncs q te una historia al darrera, em va enviar un video dell cantantla i alla em va demostrar q va pensar en mi quan la va sentir.
i sí, no ho negaré, estic gelosa.
jo estic enamorada, xo no entenc xq em fa això. a vegades pot ser la persona més cute del mon, la millor i buah, mel menjaria de lo mono q és, xo esq hi ha altres vegades q em venen ganes de matarlo x com actua...
ara el meu cap està com dividit entre dos i estic mooooooooooooooooooolt confusa.
en part vull q arribi lestiu xq aixi no l'haure de veure cada dia i pos estaré mes tranquila emocionalment, xo x laltre part, no vull q arribi xq quan estic amb ell, buah, mho passo de putis i sé q segurament el trobaré a faltar.
i x mes q em digueu q reflexioni, q escolti el meu cor... no funciona, ho he fet milions de vegades. i quan em vaig intentar desenamorar dell, q ja portava com 4 dies sense parlar amb ell x whats i pos ja no pensava 24/7 en ell (esq vulgueu o no estic enamorada i tinc pensaments d'ell) pos ja q quasi ho havia aconseguit, mobra un dia al vespre i em va una captura q havia tingut amb un amic seu on li va explicar una cosa q em va dir un profe i pos li vaig contestar "uuuiii, veig q penses amb mi ehhh" i ell em va respondre "sisi, sempre" pos eso, em vaig quedar de pedra i em va costar reaccionar i processarho.
ara tampoc se què esperar dell, vull dir, pot reaccionar de qualsevol manera.
i jo ho veig, no estic cega. quan està amb mi, està feliç i sempre té un somriure a la cara i és mirarnos i el mon es congela x uns segons i és com si estiguessim els dos sols a lunivers, en un paradis, i tot és bonic i idilic. xo el moment sacaba, i tornem a la crua i dura realitat.
no us demano q men vulgui oblidar dell (o sí, ara ja nose ni què vull), lunic q dic es q no vull estar tant confusa, és molt complicat, xq ja nose que dir, que fer, com reaccionar...
ajuda siusplau
moltissimes gracies x tot el que feu
i x si no us ho diuen gaire sovint: us estimem i us apreciem moltissim, igualment q no ens coneguem fisicament, us estimo. (sempre va bé sentir aquestes paraules ❤)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir treballant!
I gràcies per explicar-nos amb tot el detall el que t'està passant, així és més fàcil poder-te ajudar ;)
Pel que expliques sembla que ell està jugant amb totes dues i no és del tot transparent. També ens dius que has intentat oblidar-lo i que ell t'ha tornat a obrir... així que només et queda una cosa per fer:
- Ser directa i parlar amb ell sobre el que vols.
Proposa-li quedar i així podràs veure si realment vol una relació amb tu o no. Explica el que t'agradaria tenir amb ell i accepta la seva reacció.
Sabem que és arriscat, però potser així sortiràs d'aquests dubtes que et tenen ben atabalada
Una abraçada!
La Laura Centellas