Mato les esperances?
Hola! fa ara cosa de dos mesos el novio de la meva millor amiga em va presentar el seu millor amic, això sí de manera online ja que viu una mica lluny. Malgrat això vam començar a fer videotrucades i a escriure'ns molt molt freqüentment. No sé ni com ni en quin moment els dos vam sentir un fletxazo, ens vam "enamorar". A partir d'aquell moment és com que els dos sabiem que ens voliem l'un a l'altre, inclús voliem que allò que viviem fos per a tota la vida (o això és el que ell em feia veure). Vam començar a tenir converses molt més sentimentals en el sentit de que ens explicavem problemes interns de cadascú, q potser alguns no els hi haviem explicat a ningú anteriorment, i ens escoltavem i ens aconsellavem. Jo d'ell he rebut comentaris com: Ets lo més important que tinc i si et perdo em moro, t'estimo com res, tant de bo mai em faltis, tinc clar que tu ets la definitiva, t'apollaré en tot i estaré amb tu fins al final,... També els dos estan en trucada ens hem posat a plorar només del sentiment tant fort que teniem un cap a l'altre. Amb això el que vull que es veigi és que ell estava molt per mi, i li va confessar al seu millor amic que estava enamorat de mi.
De cop amb el pas del temps vaig començar a notar una mena de deteriorament en el tipus de relació que teniem respecte a l'anterior. Em vaig començara preocupar i viag decidir preguntar al novio de la meva amiga, el seu millor amic. Ells sempre m'havien dit que tranquila que portava un temps estressat amb els estudis i les pràctiques i tal. Més endavant ja vaig començar a veure que jo era la única que tirava del carro i que si ho deixava de fer allo s'acabava. Vaig donar-li espai i al veure que va començar a penjar varies histories amb una noia en un plan com així encarinyats, em vaig alarmar. Ho vaig decidir parlar amb la meva millor amiga i el seu novio i la veritat és que també es van quedar en shok ja que coneixien la història. Durant aquests ultims dies he estat intentant posar-me en contacte amb ell i ells dos també ho han fet, però és molt dificil treure aigua clara del asumpte ja que no respon a la questió de si sent algo per mi o no. Ara jo em sento molt confusa perquè em sento com fora del seu mapa, però a la vegada sento que tornarà i que això no s'ha acabat. Realment tampoc se el que li ha pasat: No se si ha trobat a una altra, si s'ha cansat de mi,o està estresadíssim, o el que,... Tampoc em cap en el meu cap que algú et faci sentir una serie de sentiments tant forts i que suposadament ell també sent, i d'un dia per l'altre pugui passar de tal manera de lo nostre. Jo sento esperances de que ell encara sent algo. A mi m'agradaria que em poguesiu ajudar en aclara-me una mica i en saber com haig d'actuar, si insistir i esperar o oblidar o no se. Recalco que estic pilladíssima.
Moltes Gràciesss!!!<3
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Deu ser molt dolorosa aquesta situació per tu... amb aquests missatges tant confusos i no deixant clar els seus sentiments cap a tu.
Des del consultori sempre us recomanem el mateix; fixeu-vos en les accions més que en les paraules (encara que faci mal). I pel que sembla, les seves accions són de distància. S'ha allunyat de tu, no t'ha donat cap tipus d'explicació i, a més, no és clar quan li pregunten què sent per tu.
Tu has de valorar quan temps pots seguir amb aquesta incertesa i amb el dolor que et suposa. Cadascú coneix els seus propis límits en aquests casos.
Valora-ho...
I, sobretot, envolta't d'amistats!
Una abraçada
La Laura Centellas