es normal?
holaa!
Creieu que es normal estar pensant TOT el dia en aprimar? ... des de fa unes setmanes que la meva ment no surt del volguer aprimar i nomes volguer fer aixó. Per altre banda, estic deixant de menjar, no bereno ni esmorzo i intento fer el maxim d'esport, se que no esta gaire be,pero necesito aprimar ja i no veig jna altre solucuó
Laura Centellas

Hola bonica!
El més important és  que ens acceptem tal com som amb el que ens agrada i el que no ens agrada tant. Ja que naixem amb un genètica i una constitució que no podem canviar, podem millorar-la però no canviar-la. No et fixis en dietes que surtin a internet, ja que no s'adequaran a les necessitats del teu cos, fes-ho a través d'un professional. Sobretot, no t'obsessionis menjant poc, perquè la millor opció per perdre pes és seguir menjant igual però reduint el consum dels aliments que no són tant saludables, no deixant de menjar!!! Si el que et preocupa és únicament el teu aspecte, el millor consell que et puc donar és que treballis
la teva AUTOESTIMA, que t’acceptis i et valoris tal i com ets. Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. El que m'agrada a mi, no té perquè agradar-te a tu. Aquesta és la gràcia, que PA GUSTOS COLORES!! A més, tenir un bon cos no és el més important. Si tens un bon cos però ets una persona amb la que no es pot mantenir una bona conversa, riure, confiar i compartir moments; de poc servirà! I segur que no és així. Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Per AGRADAR als altres, primer ens hem
d'agradar NOSALTRES. És una qüestió d'actitud. Perquè el més important és la estar SANES i sentir-nos a GUST amb nosaltres mateixes.
Accepta't i estima't
La Laura Centellas