Controlar-se amb em menjar
Hola, tinc un problema. No faig esport perquè no tinc gens de temps, a part d q no m’agrada i em costa moltíssim posar-m’hi, però tot i així no em considero gorda no molt menys. El problema és que moltes vegades em costa no menjar en hores que no toca. De sobte em venen impulsos i no sé controlar-me i acabo menjant qualsevol cosa de la cuina. Com podria fer per aconseguir controlar-me? A més, com puc automotivar-me a fer esport. La veritat és que sí que penso que vull reduir una mica de greix de les cames i el cul
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
El nostre organisme requereix d’una sèrie de nutrients i, si li donem una quantitat inferior d’aliments, apareix la gana que ens avisa que hem de menjar més per cobrir les nostres necessitats. Les nostres emocions poden afectar a la nostra manera de percebre si tenim gana o no. Hi ha persones que quan estan nervioses mengen més, i d’altres se’ls treu la gana. És producte d’un problema emocional, que pot ser causat per múltiples causes com avorriment, estrès, un problema familiar, entre d’altres.
Aquesta sensació què ens comentes és molt comú, a vegades quan estem nerviosos mengem més del que estem acostumats. Un consell que et donem quan tinguis aquesta sensació de molts nervis i poc control, és que busquis coses que et relaxen i et distreguin d'aquests nervis. Per exemple, sortir amb les amigues, mirar una sèrie, posar-te música relaxant i fer respiracions profundes per rebaixar els nervis, etc... No t'angoixis quan tinguis aquestes sensacions de nervis, perquè pot ser que aconsegueixis l'efecte contrari i et posis més nerviosa per pensar-ho! Sobretot fes coses que et distreguin  i et relaxin i ja veuràs que els nervis els aniràs reduint!
Fer esport és una manera de mantenir-nos actius i de portar un estil de vida saludable. Intentar seguir amb les nostres rutines (fer esport si en fèiem, seguir els classes online, etc.) que fèiem abans del confinament és molt positiu per a distreure’ns i seguir amb el nostre dia a dia. Fer exercici en aquests dies és molt bona idea per a mantenir-nos actius. No et fixis tant amb els resultats sinó en mantenir un estil de vida saludable.
Espero haver-te ajudat,
Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas