no puc ficar-me dits hola??? 🏌🏌
hola, fa un temps que intento ficar-me dits i NO PUC, em fa mal i s'em fa totalment imposible
penso que deu ser per el tipus d'himen pero no en tinc ni idea, i em preocupa una mica perquè m'agradia començar a fer servir copes menstruals
Laura Centellas

Hola,
El més important és que ens coneguem, per tant, t'animem a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva, que vegis com és, quin color té, quina forma, com són totes le zones, que les puguis ubicar i localitzar, etc... que vegis l'entrada de la teva vagina i que puguis detectar si visualitzes l'himen, que toquis i acaronis, sense fer-te mal i que a partir d'aquí exploris.
Si veus que segueix essent impossible, que només sents dolor i que no te'n surts, sempre pots consultar-ho amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas