Gelos bons o dolents?
Hola! M'agradaria saber si el gelos són bons o dolents en una parella. Un excés de gelos pot ser dolent oi? Però una mica de gelos tampoc està malament oi? A mi m'encanta que es preocupin per mii!
Laura Centellas

Hola!
El mite que els gelos a la parella són bons perquè demostren l'amor ens pot fer molt mal! La gelosia és un sentiment de possessió de la parella i fa que no confiem en ella i que nosaltres mateixos ens sentim molt inferiors a ella.
Una cosa és la preocupació per la parella "ostres, arriba tard, li ha passat alguna cosa? Estarà bé? s'ha fet mal?" i l'altra la gelosia: "ostres, segur que arriba a tard perquè ha quedat amb aquella persona".
Veus la diferència?
Intenteu construir una relació sana de confiança, on pugueu explicar-vos com esteu i com us sentiu, on no hi hagi control (on eres? amb qui eres? per què no m'has trucat?) i on us sentiu a gust.
No és fàcil, però caldrà parlar dels sentiments que s'us desperten a cadascú i, si cal, fer una mica de treball personal ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas