Dubtes Masturbació Femenina
Bones!
Quan em masturbo, fàcilment arribo a l'orgasme, però en tinc tres dubtes al respecte.
El primer és que l'estat orgàsmic em dura 5-6 segons, és el temps normal o sol ser més prolongat? Puc ser capaç d'arribar a una altra tècnica de masturbació per tenir orgasmes més llargs?
El segon dubte és respecte la "corriguda" (no sé com es diu). Doncs quan arribo a l'orgasme, em noto les calçetes molles d'un líquid que sembla flux (no gaire quantitat), però no sé ben bé què és. Pot ser que vulgui dir que m'he corregut o simplement és un líquid que expulsa la vagina quan tens acció sexual?
El tercer dubte és que soc capaç de tenir un nou orgasme 5 minuts (més o menys) després d'haver tingut el primer. En puc tenir fins a 5. Vol dir això que soc multiorgàsmica?
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Cada orgasme és sentit de forma subjectiva, és a dir, cada dona sent els orgasmes com els sent, segons el moment, l'estimulació i el grau de coneixement que tinguis de la teva sexualitat pots sentir plaer de forma més o menys intensa.
Respecte a l'ejaculació, és possible que el que descrius sigui fluxe. L'ejaculació femenina s'aconsegueix a través de l'estimulació de la zona del punt G a l'interrior de la vagina, a la cara ventral. Si et masturbes amb aquest tipus d'estimulació aleshores pots aconseguir ejacular, i el líquid s'expulsa de forma abundant a través de l'uretra (moltes dones ho confonen amb orina).
Pel que a la capacitat de ser multiorgàsmica, tot dependrà de si l'estimulació que et dones és adequada.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas