Què puc fer?
Holaaa!!!
Primer donar-vos les gràcies per la feina que feu. Ajudeu a molta gent...
La consulta : Des que vàrem començar a l'institut, sóc molt diferent a la resta de companys, fins i tot els professors m'ho diuen.
Fa poc he descobert, mitjançant articles i tests oficials que sóc INFJ, la personalitat més minoritària que existeix. (els meu pares no hi saben)
Què puc fer?? Què faig sent INFJ?? Tinc molts dubtes amb això.
Moltes gràcies.
Salutacions :)
PD: També m'han detectat AACC (altes capacitats) i PAS (persona altament sensible).
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, et diríem que vagis a fer la valoració amb un/a professional que tingui les eines per poder fer aquest diagnòstic o posar aquesta etiqueta.
Per altra banda, des de la psicologia, les etiquetes o la descripció dels trets de personalitat ens serveixen per aprendre de nosaltres mateixos. No ens han de limitar sinó que ens han d'ajudar a entendre'ns.
De què et serveix saber si ets INFJ, AACC i/o PAS? Doncs per reconèixer segurament que necessites un temps de calma, que reflexiones moltíssim sobre les coses, que possiblement les injustícies et sobrepassen...
Pots parlar-ho amb la teva família i anar a un/a psicòleg/a per tal que t'ajudi a trobar més estratègies ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas