La meva parella no vol tenir relacions sexuals amb penetració
Hola,
jo i la meva parella portem gairebé 3 anys junts, i hem moltres altres coses, però mai sexe amb penetració, perquè ella li té por. Sé que, evidentment, no he de forçarla. Ella i jo ja ho hem parlat, els dos volem fer-ho, però ella no sap com deixar de sentir-se tensa en el moment...
Laura Centellas

Hola,
Efectivament, si ella encara no vol tenir relacions sexuals amb penetració, s'ha de respectar, li faci mal o no. Seria interessant que si ella vol donar el pas, pogués reflexionar sobre quines coses li donen seguretat, què la faria sentir més tranquil·la i confiada, etc... I passi el que passi, tenir clar que si decideix que sí, pot canviar d'opinió en qualsevol moment, sense recriminacions, enfados i comentaris culpabilitzadors.
Que es respecti i la respectis, i si és un no, és un no. Ja arribarà.
Sentir nervis és habitual, com sempre que fem alguna cosa per primera vegada, però si el que hi ha és tensió i por, no podem forçar perquè sinó cada vegada n'hi haurà més.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas