DOLOR I PICOR
Hola! us explico, fa unes dues setmanes, vaig estar 5 dies notant com una irritació a la vulva, jo crec q era pels pantalons curts texans que m'apretaven i se'm clavaven, quan ja se'm havia pasat la irritació exterior, la setmana pasada al mantindre relacions sexuals amb penetració, durant el moment només ho notava una miqueta, pero al acabar va ser horrorós, i justament ahir, vaig tornar a tenir relacions i durant l'acte nomes vaig notar mal un cop, pero al acabar si que ho vaig notar més tot i que molt menys que l'anterior vegada. Va començar just una setmana després de començar a prendre les pastilles anticonceptives per primera vegada, no sé si te relació pero per si acas.
Hola! Us explico, fa unes dues setmanes, vaig estar 5 dies notant com una irritació a la vulva, jo crec que era pels pantalons curts texans que m'apretaven i se'm clavaven, quan ja m'havia passat la irritació exterior, la setmana passada al tenir relacions sexuals amb penetració, durant el moment només ho notava una miqueta, però en acabar va ser horrorós, i justament ahir, vaig tornar a tenir relacions i durant l'acte només vaig notar mal un cop, però en acabar sí que ho vaig notar més tot i que molt menys que l'anterior vegada. Va començar just una setmana després de començar a prendre les pastilles anticonceptives per primera vegada, no sé si té relació però per si de cas.
Un altre tema que em preocupa, és que des de fa 2 mesos mai aconsegueixo acabar del tot. Jo crec que és una cosa una mica mental, ja que últimament estic trista, però no sé si això és el causant. Cal destacar que amb el meu ex ho vam deixar fa uns 3 mesos, vam estar un més sense parlar, però ara estem tornant a quedar i ara és quan no puc acabar mai, sí que noto que em vagi a córrer, però no acaba passant mai per més estona que estiguem.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, seria important que una ginecòloga o una llevadora pogués fer una exploració de la zona per tal de detectar o descartar que no hi hagi algun tipus d'infecció com una candidiasi per exemple.
En segon lloc, evidentment l'orgasme és completament mental (podem tenir un orgasme somiant), si aquesta ruptura i el estar tornant a parlar et té inquieta, és fàcil que estigui afectant a la teva forma de viure i sentir el plaer. Intenta esbrinar si estàs preocupada per alguna cosa en concret i parla-ho amb ell, potser si ho parleu pots escoltar què sent ell i t'ajuda a desbloquejar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas