PARELLA
Hola, la veritat es que estic molt preocupat perque tinc una novia d'una relació de 3 anys pero al problema es que hi ha una altre noia que quan la veig em quedo babejant, llavors que faig?
Laura Centellas

Hola!
Sentir atracció per altres persones és natural. L'atracció és quelcom natural i instintiu. Creure que per tenir una parella no sentiràs atracció per altres persones és mentida. (ens ho han fet creure per fer-nos sentir malament i culpables).
Ara bé, et toca a tu decidir si aquesta atracció que sents per aquesta noia és només física, o si tens ganes de conèixer-la més i apropar-t'hi. En aquest punt, segons els codis de parella que hagueu pactat de fidelitat, hauràs de ser honest i valorar la teva relació de parella (com et fa sentir? tens il·lusió per un futur en comú? vols seguir amb ella?) i actuar en conseqüència.
Et toca fer una mica d'introspecció i mirar a dins teu què estàs sentint. Pren-te unes setmanes per anar-ho veient, sense presses ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas