comentaris a la piscina
Hola especialistes! ojalà qem contesteu el mes aviat si us plau... :) elq pasa esq amb la classe anirem a la piscina i ja sabeu no? inseguretats :I , no em desagrada el meu cos en general però doncs tinc estríes vermelles i tinc una mica de panxa, només si m'assec o m'ajupo, llavors hi ha gent de la meva classe q normalment es dedica a puntuar els cossos de les noies , que si esta bona que si te molt pit que si es una tabla, (ho dic perq ho vaig escoltar en infinites ocasions) tinc por que jutgin el meu cos o que senzillament facin comentaris sobre ell FOS EL QUE FOS sigui bo o dolent, el problema esq no es molesten ni en dissimular i es nota molt i pot arribar a incomodar i ferte sentir insegura, que penseu d'aixo, mestà be qualsevol resposta només vull saber la vostra opinio com a professionals i de pas donar-me algun consell, moltess gracies!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que t'han sortit estries...
El primer que pensem totes quan descobrim que tenim estries és: aaah, quina ràbia! No m’agrada…però, pensa que TOTES en tenim. I, m’encantaria dir-te fes això i marxaran, però no funciona així… No hi ha un mètode màgic que faci desaparèixer les estries. Pots anar al dermatòleg, o buscar consell d’algun professional que et recepti alguna crema, però solen ser cremes molt cares que el que fan és ajudar a rebaixar-la una miqueta, però no com desitges. També, trobaràs consells sobre exercicis físics concrets i alimentació. Però, et diria que vagis en compte amb la informació que pots trobar a Internet respecte a aquest tema, ja que prometen moltes coses i després moltes vegades ens decepciona perquè no desapareix del tot. Pensa que cada cos és un món, no tots tenim la mateixa genètica. I, el que els hi serveix a algunes persones, pot ser que tu no obtinguis el mateix resultat. Hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar. Al final es tracta de seguir un estil de vida saludable, fent esport i menjant variat i de forma moderada...
Els comentaris d’aquests companys tot i que costi, ignora’ls o digues que no et fan gràcia. Que les persones no es poden puntuar per nota de cos, hi ha molts altres factors que haurien de tenir en compte i no només un físic.....però les inseguretats apareixen i aleshores et fas més petita.
Per combatre això és important construir una bona autoestima. El millor consell que et puc donar és que acceptis que tens estries, COM TOTES, que no te’n pots desfer. I, NO passa res. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El que passa que des de les xarxes socials i la publicitat ens fan pensar que això només ens passa a LES ALTRES (LES QUE NO SURTIM A LES REVISTES). Res més lluny de la realitat, ELLES TAMBÉ EN TENEN!!!! Però, al final és qüestió d’actitud, de com ho vulguem enfocar. Pots estar pendent de les estries i sentir-te incòmode i passar-ho malament. O, pots assumir que està allà i mostrar-te segura de tu mateixa i gaudir de l’estiu. Al final a qui has d’agradar és a TU. I, si tu no li dones importància els altres tampoc ho faran.
Espero haver-te ajudat!
Fins la pròxima!!
La Laura Centellas