com liar-se
he quedat amb un noi d’aqui molt poc i els dos ens agradem i no la vull cagar perque no se liar-me no ho he fet mai, em podrieu donar algun consell??
Laura Centellas

Hola!
No és que no en sàpigues, és que no ho has fet mai ;)
Fer-se un petó sembla molt complicat, però el cos ja et va guiant sobre el que li ve de gust (és molt savi). Entenem els teus dubtes i et podem donar algunes idees:
- comença a mirar els seus llavis
- apropa-t'hi tranquil·lament
- deixeu que els vostres llavis es toquin
- primer llepeu-vos i toqueu-vos els llavis
- i mica en mica comença a introduir una mica la llengua (fins on et vingui de gust)
Veuràs que us anireu ajustant. Hi ha mil maneres de fer petons, tants com persones es fan petons, ja que amb cada persona van canviant, així que calma i a disfrutar!
Una abraçada!
La Laura Centellas