Problemes de parella
Bones!
Us escric perquè ja fa temps amb la meva parella, que fa més de 2 anys que estem junts, no podem fer segons què per culpa de la meva mare. M'explico, sempre he tingut molts problemes amb ella perquè em deixés quedar amb ell, des del primer moment, i no és mal noi ni res, és molt bona persona i té un cor enorme. La cosa és que no he tingut mai cap problema amb la resta de la meva família però la meva mare fa molt complicat que ens puguem veure o que puguem fer alguns plans junts, com anar al cine a la sessió de la nit i quedar-nos a dormir a casa seva o meva, anar de vacances junts, etc. Últimament, per culpa d'això, m'estic replantejant deixar-lo perquè tinc la sensació que la relació no van enlloc si seguim amb aquest ritme, i no m'agrada gens perquè estic molt enamorada i molt feliç i no vull que tallem. Ja he parlat amb molts familiars i amics d'això i m'han dit que parli amb la meva mare directament, però quan ho intento es tanca en banda i no em deixa parlar explicar-li com em sento... Em podríeu donar algun consell?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
És probable que la teva mare estigui fent un procés d'acceptació que t'estàs fent gran. Pel que expliques, sembla que no té un problema amb la teva parella directament sinó que el té amb el fet que tinguis parella. No és fàcil per la família veure com l'adolescent de casa es fa gran i comença a tenir relacions de parella. Intenta entendre la seva situació.
Per altra banda, si estàs enamorada, si ell també ho està i com a parella funcioneu... per què vols tallar? Intenta negociar amb la teva mare petites situacions com que et vingui a buscar després del cine, o que us deixi anar a sopar, o que pugueu passar tot el dia d'excusió...Mica en mica.
Veuràs com s'anirà adaptant a aquesta situació. Però és important que puguis parlar amb ella tranquil·lament, sense culpar-la ni queixar-te. Explicant-vos els vostres punts de vista i buscant manera de solucionar-los.
Una abraçada!
La Laura Centellas